2011. jan. 3.

Tavalyi utolsók, idei elsők :)

A két ünnep között fűztem őket, csak, hogy megint kerüljön gyöngy a kezembe.
Elsőként Laure Donutját, sajnos vele igencsak nem vagyok kibékülve: a közepe csálé lett valamiért, a teteje pedig nem domborodik. Viszont annyi munka volt vele, hogy megtartottam magamnak :D

Másik régi vágyam volt, a peyote-masni! Őt is "gyorsan" megcsináltam, hozzá két Melone bogyót kapott -köszi, Orsina!
A bogyeszok szuperek, lesz még folytatásuk, a masnival megint csak bajom van: annyira merev, hogy mikor félbehajtottam, "megtört" és kilátszik a két szélén a cérna.
Aki fűzött már masnit, hogy oldotta ezt meg???


Most ezek a kedvenc színeim: finom olívazöld, krémszín, rozsdabarna és egy csöpp narancs.

11 megjegyzés:

Orsi írta...

Hűű, de szuper lett, tényleg nagyon jók a színei, köszi, hogy megfűzted!
A Donut is szuper!!
Ezt a típusú masnit még nem fűztem, csak a nagyobb fajtát (http://2.bp.blogspot.com/_mshDQCZUiMg/TI4Dac_IwdI/AAAAAAAACZA/SSRlY4BfWcY/s1600/Orsina_product_Masni.jpg), annál nem volt ilyen megtöréses gond, de ennél a változatnál már másoknál is olvastam/láttam, hogy megtört a széle, sztem ez alapból ilyen lesz sajna. De ennek ellenére nekem nagyon tetszik, sztem egyszer meg fűzöm majd ezt is!

LUCY írta...

Hermosisimo....fascinante.....

Fákó.Orsi írta...

Nagyon kicsi, óhatatlan, hogy megtörik sajnos...Én is próbálkoztam már vele...

Bakterno írta...

ÚÚÚÚÚúúúúú, de jók!

Tiszi írta...

Én még nem fűztem ezeket, úgyhogy csak nyálcsorgatni jöttem. :) A bogyó színeivel teljesen egyetértek! :)

Szikati írta...

Én mindkettőt tökéletesnek látom, és csak remélni merem, hogy egyszer majd talán én is...
Boldog új évet, kívánom, hogy minden terved megvalósuljon, minden vágyad teljesüljön!!!

Alma írta...

Szuper a Donut- nagyon tetszik!!!

Vervian írta...

Mindkettő gyönyörű lett! Csodaszép színeket választottál! :-)

Marilla írta...

Na látod Mano ezért nem kezdek én bele a donutba hahaha......nem tudnám tovább adni .Mindenesetre gratulálok neked szerintem nagyon szép lett .

Christina írta...

szerintem nagyon szép lett így is. kedvet kaptam hozzá :) csak meg kell találnom a mintáját :)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Köszönöm a hozzászólásokat, megpróbálkozok majd a nagyobb fajta masnival :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...