2011. jan. 7.

Horgolt-fűzött-hímzett virág

Itt az újabb őrültségem :)
3cm-es kagylókorongot hímeztem(!) körbe, majd rávarrtam egy horgolt virágra.
Színeiben is vidám lett, mint amennyire én feldobódtam a készítése közben.
A gyöngyhímzés merőben új technika számomra, Tiszi volt nemrég fültanúja kijelentésemnek, hogy soha, semmilyen körülmények közt nem akarok gyöngyhímezni. Igaz, ilyesmit mondtam kezdetben a peyote-ra is, meg a gyöngyhorgolásra is :D


Azt az egyet nem tudom, hogy itt a monitoron mennyire látszódnak a színek, mert laptopot kaptam férjemtől, hogy ne zavarjuk egymást a munkában, és itt minden fakóbb... de mindjárt ellenőrzöm a régi gépen is :)

Ui: Na igen, a régi gépen nézve túl élénk lett a fotó, ennyire azért nem narancssárga. Majd belejövök :)

18 megjegyzés:

MICA írta...

Ez nagyon helyes lett!:)
Szeretem én is a különböző technikákat variálni.
És soha ne mondd azt, hogy soha!!

Krisztina írta...

Lehet, nálam is más a monitor beállítása, de nálam abszolute nem annyira élénk narancssárga a horgolt rész. Pont összeillenek a színek, amit nekem kihoz a monitor.

Nagyon jó lett!

ui.: ez - szerintem - nagyban monitorfüggő is. Pl.: nálunk a tv sincs nagyon élénk színre állítva, hogy ne legyen szembántó.

Enikő írta...

Ez csodaszép! A cepigkedvenc csiszoltam...:)

kksusy írta...

Beautiful work! very nice!

Cheeks írta...

Tetszik!
Ami meg a képet illeti, sokunknak van laptopja, a színeket nemigen lehet belőni, ahány gép, annyi beállítás :)

L. Amy írta...

Fú, Kriszti! Ez nagyon bejövős!! Az ötlet is zseniális meg az eredmény is, nagyon nagyon nagyon tetszik! :) (Meg kitettem facebook-ra a horgolt gyűrűidet, arra is írtam, hogy tetszik, de nem tudom láttad-e :))

kökörcsin írta...

Ezekért a horgolt fűzött kombinációkért teljesen oda vagyok. Azt hiszem, már nem sokáig tudok ellenállni:)

Zsófi írta...

A monitoromon egy gyönyörű ékszert látok, csodás színekkel! :-) Gratulálok!

Panka gyöngye írta...

Hát ez csodaszép!!!Gyönyörű színekkel:)

Tiszi írta...

Én is azt látom amit az életben. :) Szóval nem a te gépeddel van a hiba. ;) Most is írom, hogy tetszik, egyedi!

Méri írta...

Nagggggyon klassz!

Petra írta...

Egy napsütéses szabadtéri teázáshoz biztos ezt venném fel. :)

Berjo írta...

A technikák variálásából általában egy nagyon különleges ékszer kerekedik, mint ez! Nagyon ötletes! Grat!

Roberta írta...

Azt a mindenit....áááááá teljesen odavagyok érte:-))) Gratulálok, le a kalappal!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

It's very pretty!!!!!!!

Unknown írta...

Na ez bejön neked, ez a horgolt vegyes! És a gyöngyhímzésbe meg bele fogsz jönni. Annyira jó, hogy akárhogy alakíthatod!
Én meg megfűztem életem első teljes peyote kariját, amiről én is nemrégiben mondtam, hogy ilyet nem fogok.... pár napon belül a blogomon...

LUCY írta...

Bellisima idea.....

nusman írta...

Úgy tökéletes, ahogy van!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...