2011. szept. 10.

10-11. nap: 2 in 1

Próbálj ma ki egy új technikát! Mutass ma valami újat!

Ahogy a címben is írtam: 2 in 1. Miért?
A hétvégét ennek a babatakarónak a befejezésére szántam. A képeken látszik, hogy még kilógnak a szálvégek, már csak ezek eldolgozása van hátra.

Új technika: a nagyinégyzetek összedolgozását nem sima összevarrással oldottam meg, hanem kipróbáltam egy leírás alapján plusz nagyi-sorokkal összehorgolni. Kiválóan működött!
Leírás: itt fellelhető


A valami új pedig maga a takaró :)
Ha megnézted az összehorgolás leírását a fenti linken, akkor itt jelzem, hogy kb olyat akartam horgolni.... viszont az első négyzet után rájöttem, hogy annyi szálvég lenne a végeredmény a sok színváltás miatt, hogy nem mertem bevállalni. Így lett az alábbi verzió:


Mérete: 100cm x 75cm
Súly: 370 gramm
Fonal: Barka-Kabala
Tű: 3-as
Minta: nagyinégyzet, a pálcacsoportok közt nincs láncszem, a sarkoknál 1 láncszem

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...