2011. jún. 16.

Virágeső

Ezennel lezárom a tavaszi virágeső játékomat. Sajnos megint szereztem rossz tapasztalatot, volt, aki nem készített ajándékot, más nem kapott, sőt, volt, akinél e kettő egybeesett: nem adott és nem is kapott. Bevallom, elvesztettem a fonalat!

Az alábbi ékszert kárpótlásul készítettem Barbarának, aki adott, ám nem kapott ékszert.
A két szélső virág az eredeti mintám szerint készült, a középsőt továbbfejlesztettem.



A következtetés egyszerű: ilyesmi játék nem lesz többet, hacsak nem találok megoldást erre a problémára...

4 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon jó színekkel dolgoztál,bitang jó lett! Gratulálok!

kkati írta...

Ennek biztos nagyon örül Barbara. Nagyon vagány.

Ababeads írta...

Beautiful!!!

Barbara írta...

Igen-igen!
Tényleg nagyon örültem neki és nagyon tetszik! Az én színvilágom nagyon szeretem viselni. Köszönöm szépen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...