2011. jún. 29.

Lenvászon

Nagyon tetszett nekem, ha valakit natúr lenvászon nadrágban láttam, hozzá hófehér lenvászon felsővel. Már nekem is van ruhám ilyen összeállításban, de ez nem volt elég -persze-, hozzá illő ékszer is kell, még ha nem is tartom meg :)

Kipróbáltam Kriszti csillagbogyóját, meglepődtem, hogy bár egy-egy csillagocska hipp-hopp elkészült, igazából a szálvégek eldolgozása vett sok időt igénybe! Csak türelmeseknek ajánlom emiatt! Egyébként nagyon ötletes kis minta, egyre kell figyelni, a második lépésnél szerintem nem jó helyre van rajzolva, ahová a 2 delicát fel kell venni... nézzétek hozzá a fotót is!

Mire jó egy ilyen nyaklánc, rögtön több bogyót is kipróbálhatok büntetlenül :)
Bal szélső a Tigris bogyó, ő nagyon bevált! Gyors, aranyos, és stimmel is.


Ez a nagyobb bogyó a Campos akarna lenni, minta szerint fűzve sehogy sem akart összeérni a két fél, plusz 5 sort kellett befűznöm! Ti fűztétek már?

4 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Annyira tettszik nekem is jó lenne nyárra egy ilyen lánc! nagyon ötletes!

Tiszi írta...

Szééép! :) A Campost fűztem már. Szerintem valahol elnézted vagy nincs meg végig a mintád, mert nekem nem ilyen lett. De meg nem mondanám most, hogy miért. :)

kandy írta...

Hajjaj vagy százat! Mindig ráillik a 15-ös golyszlira.

NoNa9 írta...

Fantastico trabajo!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...