2011. jún. 18.

Horgolt hajpántok

Jutka blogjában találtam egy számomra új horgolási módot, a zsinórhorgolást. Tudtam, hogy van ilyen, terítőkhöz használják, Jutka azonban vastagabb fonallal készítette el, hajpántnak és karkötőnek. Nagyon eredeti!

Elkezdtem utánajárni, hogyan kell horgolni, ebben Jutka is segített, már meg is van; közben találtam leírást a szalag horgolásról, ami a zsinórhorgolás egyik változata. Vastagabb fonallal kipróbálva úgy találtam, ideális lesz hajpánt-alapnak:



A kék nagyobbik lányomé, a zöld a kisebbiké. Ők tesztelik :) Már első nap megnyúlt a fonal, így a méretet ennek megfelelően kell beállítanom, vagy megtoldanom az alsó részt gumival.
Szerintetek?

2 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Szerintem alsó gumival old meg ,még ha nyúlik is, a gumiból még mindig tudsz kivágni. Nagyon aranyos praktikus darabok!A zöld nagyon tetszik.

Ilumilu írta...

Nekem is tetszik, és ha még rávarrnál egy horgolt-fűzött virágot...hmm:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...