2010. jún. 28.

Szalmavirág és Swaribogyó

Amikor megrendeltem ezt a szalmagyöngyöt, eredetileg peyote szalmás karkötőt szerettem volna fűzni. Ám amikor megérkezett, láttam, hogy sajnos ez a fajta jóval vastagabb, mint a delica, sőt, kásagyönggyel is próbáltam fűzni, úgy se lett szép.
Végül elővettem a jó öreg raw technikát, így született meg ez a karkötő; amikor a szalma virágzik:

Az alábbi swaribogyót már rég ki akartam próbálni; most összeöntöttem a maradék swarikat -ha már belejöttem a maradéktalanul játékba-, így lett egy ékszer, amit mindenhez fel lehet venni:

8 megjegyzés:

sibel írta...

wonderfuuulll.

Piky73 írta...

Szerintem mindkettő őrült jóóóóóóóóó!!!

kandy írta...

Egyik szebb, mint a másik!

Vervian írta...

Gyönyörűségesek! A szalmás egyenesen fantasztikus! :-)

Monessa írta...

Mindegyik nagyon jó lett!:)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

A karkötő nagyon szépséges! A bogyó meg hihetetlen ezzel a színvarázzsal! Nagyon tetszik mindkettő! :)

Unknown írta...

Micsoda nyárias hangulat! Tuti jó vagy!

LUCY írta...

El brazalete es super hermoso y los colores espectaculares!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...