2010. jún. 25.

Mi készül itt?

Először is egy elmaradás, miszerint én nyertem meg Panka által meghirdetett Maradéktalanul játékot!
A játék lényegét ott is el tudjátok olvasni, de hamarosan én is folytatom, a szabályok szerint :)
Ez még nem a felhívás!!!

Sokat gondolkodtam, mert rengeteg maradékom van, szinte csak azok! Kásák minden méretben, delicák, csiszik, swarik... végül döntöttem, és a 11-es kásákat fogom kiszortírozni!
Kikerestem az összeset, amiből csak kevés volt már, összeöntöttem, jól megkavartam, íme:


Na ebből most mi készül? Lehet ötletelni ;)

Addig pedig nézzétek meg az alábbi bejegyzést is, ahol nem maradékokat használtam :D

3 megjegyzés:

Tímel írta...

Ez a játék felhívás már??
Akkor jelentkezem...
A játékot én találtam ki, Panka nálam nyert, és vitte tovább :)

Cseresznyevirág írta...

Kedves Kriszta,

Akkor egy ötlet: szerintem szuper lenne ebből egy peyote karkötő, vagy egy szélesebb hering kari :-).
Mindegy mit készítesz, biztosan jelentkezni fogok, mert nagyon tetszenek az ékszereid :-).

Erga írta...

Szerintem horgolt lesz belőle, de én is Cseresznyevirág véleményét osztom, hogy tulajdonképpen mindegy mi lesz belőle, egy biztos az ékszereidet látva csodaszép lesz. Én izgatottan várom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...