2010. ápr. 17.

Megint díj

Jutkának köszönöm a díjat!
A Szabályok:
1. Ha valaki adja Én elfogadom, ellenvetés Nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet:

Név: Kereki Krisztina
Becenév: Kriszta
Lakhely: Szigetszentmiklós
Születési hely: Budapest
Magasság: 165
Névnap: augusztus 5.
Foglalkozás: pénzügyi előadóként kezdtem, jelenleg még gyesen vagyok pár napig, aztán gyet jön, közben pedig vállalkozok :)
Testvérek: nővérem van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: egy pici angol és még kevesebb német, pedig utóbbiról még papírom is van :D
Gyűjtemény: 3 gyerek már annak számít? :) persze a gyöngyök, meg gyűjtöm a vasalnivalókat is halomba
Kedvencek: horgolás, olvasás, kórusvezetés, na jó a gyöngyfűzés is
Cipőméret: 38
Zsebpénz: abból már kinőttem
Álom: ha hagynak, akár 10 óra/nap (utoljára gimis koromban volt erre módom...)
Háziállatok: néhány halacska

6. Megnevezem, Hogy kitől kaptam a díjat ÉS Színes Nagy betűkkel kirakom a blogomba:
Az elején kiírtam, de színes nagy betűkkel neeeeem, bocsi!
7. Megnevezem akiknek átadom:
ezt is kihagyom, ne haragudjatok!

Ezúttal szeretném megköszönni az összes eddigi díjamat, de ez volt az utolsó, amit jó szívvel kitettem. Remélem, nem bántok meg majd senkit vele...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...