2010. ápr. 3.

Margarét

18 mm-es Vulcano rivolit kezdtem befoglalni peyote technikával, majd azon töprengtem, hogyan folytassam. Mivel elég régen szereztem be sokféle új gyöngyöt, így abból gazdálkodtam, ami volt itthon, ezt egyébként nagyon szeretem, mert néha olyan színeket is összeteszek, amiket egyébként nem próbálnék ki :)



Így született meg Margarét; ami a Margaréta név rövidülése, mely pedig a Margit görög eredetijéhez legközelebb álló változat, jelentése pedig: gyöngy! Véletlenül bukkantam rá :)

10 megjegyzés:

Unknown írta...

Szép.

Csapó Krisztina írta...

Nagyon tetszik!!!

Margó írta...

Igazán szép lett, és hát Margarét...

:))

Coco de Nice írta...

superbe !! wonderful ! congratulations

Tiszi írta...

Nekem is tetszik Margarét. :)

Liza írta...

Gyönyörű lett!

Dalma-Almada írta...

Csodás színek és forma! Nagyon tetszik! Gratulálok!

Zsuuu írta...

Kérlek látogass el a blogomra, vár ott rád egy méltán kiérdemelt meglepetés! :)

Süni írta...

Gyonyoru lett :) Nagyon tetszik!

LUCY írta...

Bellisimo!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...