2010. dec. 27.

Karácsonyi ajándék 2.

Tegnap adtam oda két ékszert, amiket karácsonyra készítettem.
Ő sógornőm lányának készült, kékeset még nem fűztem neki :)

Nem titkolom, Tiszitől kapott hosszú láncom inspirálta. Az én ékszerem is hosszú bőrszálat kapott a nyaki részhez, de a kisbogyókat saját fejem után fűztem, pedig kacérkodtam a gondolattal, hogy lemásolom Tiszi kisbogyóit ;)

4 cm-es kagylókorongot foglaltam be, és kagyló-kisvirágokat kapott kiegészítésképpen.
Télen garbóval, nyáron a görög színeket idézve kétévszakos ékszer lett :)



5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Gyönyörű lett, a kék illik a kagylóhoz!

LUCY írta...

Original, me encanta la combinación de materiales utilizados.....

Névtelen írta...

Nagyon aranyos. Olyan kis finom. :DDD

Liza írta...

Nagyon szép,finom ékszer lett!

Marilla írta...

Szép kis ajcsikat készítettél .Biztosan örültek neki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...