2010. szept. 15.

Cedra bogyós

Kedvenc színeimből -krém, bronz és aranylüszteres zöldtea- először a Cedra bogyót készítettem el, már rég ki szerettem volna próbálni.
Magában kevés volt, így végignéztem az egykor ihletadóként lementett fotókat, így bukkantam rá a kerek korongokra, amiket először fotó után kezdtem fűzni, ám hamar felfedeztem, hogy a mintájuk is megvan; akkor már késő volt, minta szerint ugyanis kívülről kéne fűzni, én bentről kezdtem, és nem is ugyanolyan méretekkel, így megint egy kicsit személyre szabtam, szokás szerint.

Az összeállításhoz bronz láncot és kiegészítőket használtam, végül török horgolt nyaklánc mellett döntöttem; a romantikusan fodros korongok mellé nem illett volna a szigorú rendbe szedett horgolás, szerettem volna, ha egy kicsit zabolátlan marad :)

Kiemelem még a gyöngyből fűzött gyöngykupakokat, amik a bogyóról lelógó kis virágocskák továbbgondolásaként születtek meg.


Mivel a nyaklánc hangsúlyos, ezért közepesen hosszú, ám egyszerűbb fülbevalót készítettem hozzá.

Felhasznált minták:
Cedra bogyó és Yantra by Pencio (www. ileauxperles.com)
Kisvirágok by Quienlodira

9 megjegyzés:

Erga írta...

Remek lett, gratulálok!

Unknown írta...

NAgyon elegáns ez a projekt. :)

Krisztina írta...

Nagyon klassz lett a szett, szuper a színösszeállítás. Van is egy blúzom, amihez el tudnám képzelni :D

Tiszi írta...

És pont az én színeimben. :P NAgyon szép lett!

Cseresznyevirág írta...

Nagyon ízléses, szép ékszert készítettél! :-) Tényleg nagyon jók ezek a színek együtt!

ekszerlada írta...

Nagyon jól néz ki:)Kis ősti hangulatosos:)

Vervian írta...

Álomszépek lettek! Nagyon jók ezek a színek együtt. :-)

LUCY írta...

Bellisimo, unos colores fabulosos.....

Ági mama írta...

Nagyszerű lett! Gratulálok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...