2010. máj. 7.

Örömhír!


Szeretném megosztani Veletek a tegnapi nap nagy eseményét: megalakult és bejegyzésre került a
Manogyöngy Bt!

Még sok elintéznivaló vár rám, de nagyon boldog vagyok, bár tudom, sokan merésznek tartják egy vállalkozás indítását a mai időkben. De én hiszem azt, hogy ha azt csinálhatom, amit szeretek, akkor ez meghozza gyümölcsét!

Egyúttal szeretném megköszönni mindazok segítségét, akik közreműködtek abban, hogy idáig eljuthassak; első körben a családomnak, különösen férjemnek, mert támogatta a hobbimat annak idején, és mellettem állt és áll most is :)
Nevek és felsorolás nélkül -nem is lehetne ennyi mindenkit megemlíteni-, nagyon sokan vagytok, akiktől mai napig tanulok, inspirációt, ötleteket szerzek; és akik a kezdet kezdetén türelmesen válaszolgatták meg kérdéseimet, adtak tanácsot.

Ünneplést is tervezek, de ezt egy másik eseményhez szeretném kötni, ami remélem, hamarosan bekövetkezik :)

Na és most megyek vissza horgolni :D

15 megjegyzés:

Norita írta...

Gratulálok és sok sikert!

Edit írta...

Nagyon örülök hogy belevágsz, sok sikert és boldogságot kívánok!

Cirelin írta...

Én is gratulálok és sok sikert kívánok a vállalkozáshoz!

Tímel írta...

Kívánom, hogy boldog és sikeres légy ! :)

Noralkotás írta...

Tiszta szívemből gratulálok és sok sikert kívánok!!!!!!

kirszti írta...

Gratulálok! :)

Panka gyöngye írta...

Gratulálok!Sok sikert kívánok!

Liza írta...

Gratulálok és én is sok sikert kívánok!

Tiszi írta...

Hipp hipp hurrá! :D

Ági mama írta...

Én is gratulálok és sok sikert kívánok!!

Enikő írta...

Gratulálok!!!
(Írtam üzenetet a másik blogba:))

Ládikó írta...

Gratulálok, sok sikert kívánok. :-) Ildikó

Vervian írta...

Gratulálok, és sok sikert, kitartást az új vállalkozáshoz! Azért fűzni is fogsz, ugye?

ekszerlada írta...

Gratulálok,és kívánom,minden úgy legyen,ahogy szeretnéd!:)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szívből gratulálok és nagyon sok sikert kívánok neked!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...