2010. máj. 12.

Maé gyűrű és újabb horgolt szett

Az óvodába elkészült immár a harmadik szett is; csodálatosak ezek a színek együtt, teljesen beleszerettem! A horgolásminta is szuper, bár a felfűzésnél nagyon oda kell figyelni; Claudia mintája (Burberry) Thanks!

Raveno medált kapott, bár nem fűztem végig a mintát! Köszi, Zsuuu! Ja igen, a medál levehető róla :)
Ez pedig a karkötője, külön:


No és a fekete-ezüst romantika szetthez kértek még egy gyűrűt is; megint előbb mutatom, mint ahogy szóltam volna róla :D


Gyűrű: Maé by Mu , legalábbis az alapja, aztán másképp díszítettem :)

10 megjegyzés:

Tímea írta...

Gyönyörű, nagyon tetszik!!!

Monessa írta...

Nagyon szép mindegyik!:)

Piky73 írta...

Húúúúú de szépségesek!!!

Csilla írta...

Jaj !most nézem csak!
Nagyon szép mindegyik,főleg a gyűrűm!Köszönöm!
Eszméletlen ügyes vagy!

sibel írta...

wanderful..brcalet

Tiszi írta...

Jé, mennyire más érzést kelt a képen mint élőben! Mindkettő szép, de élőben jobb. :D

LUCY írta...

Muy elegante, y fino, Precioso!!!!

Ági mama írta...

Hú! Egyik szebb mint a másik!!!

miscositas-ixabelc3 írta...

es precioso!!!!!!!!!!!!!!!

Edit írta...

Kedves Mano! :)

Ez valami gyönyörűűűűűűűűűűű! Beleszerelmesedtem! Pont az én stílusom, színeim.

Milyen méretű és fajtájú gyöngyből készült?

Gratulálok hozzá!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...