2010. márc. 4.

Szettek, hurkák és herringek

Megrendeléseken dolgoztam, mindegyik egy-egy korábbi munkám megismétlése illetve kiegészítése szettnek.
A fotók borzalmasak, szerintem elfáradtam...

Először is, Jucinak megálmodott medál, csak a láncrésze törtfehérrel készült:

Aztán narancsos forrócsoki névre keresztelt karkötőm újraélesztése történt, kiegészülve fülivel és nyaklánccal:

Végül pedig az Aranyló csokoládé karperecem is megszületett, szintén fülit és nyakláncot kapott kísérőnek:


Na igen, a fények sem kedveztek a fényképeszkedéshez... de nem fogom erre, egyszerűen ma bénáztam, ez van :)

5 megjegyzés:

Rita írta...

very cool ^_^
wow wow wow
kiss Rita

horimarika írta...

Nem rosszak azért ezek a képek.... de ami rajtuk van, arra igazán büszke lehetsz!!! Nagyon jók!

Unknown írta...

Egyetértek Marikával. Jók ezek, különben meg látszik a lényeg: szupereket, szuperül alkotsz!

Coco de Nice írta...

superbe !! bravo !

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon szépek, szeretem a színeidet!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...