2009. nov. 24.

Fülbevalók minden stílusban

Ma csak fülbevalókat készítettem, íme egy csoportkép róluk:


Nickinek köszönöm, Eveline-nél láttam ezt a fülbevalót, fotóról fűztem.

Cyrene bogyós füli, karácsonyi színben :)

Angyalkáim most aranyban (a fotó csal, tényleg aranyban pompáznak!)

A Sultan-nal úgy voltam, hogy annyit fűztem belőle eleinte, hogy csömöröm lett. Most új kedvvel vettem elő, és nem is bántam meg :)


Na és a ráadás, ezek bizony így vannak, fél párként.
Az egyik óvó néni ugyanis csak a fél fülében hord fülbevalót, és kért valami csüngőset, vagy lilában, vagy narancsban, vagy barnában. Ezeket dobtam össze, az egyik remélem elnyeri tetszését :) A másiknak majd utána megcsinálom a párját is :)

8 megjegyzés:

horimarika írta...

De jók így ennyien együtt!

ireneli írta...

Preciosos todos los pendientes!!! besos.

Névtelen írta...

Très jolies bd. J'adore. Bravo pour vos bijoux exceptionels.

Fraisinette

kandy írta...

Egyik szebb, aranyosabb, mint a másik. Nagyon termékeny vagy, irigyellek!

Nicki írta...

Very beautiful! I think by the star-earrings you mean the photo of Eveline (http://perlenfieber.blogspot.com/)?!
Many greetings,
Nicki

LUCY írta...

Encantadores, sobre todo los angelitos, Yoooooooo, losssss quiero hacer. Saludos.

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Ez igen! Milyen sok mindent, sok féle szépséget fűztél! Látom teljes gőzzel készültök a vasárnapi vásárra! :)
Nagyon tetszenek! :)

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon édesek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...