2009. nov. 21.

Éjféli csillag szettben

Talán emlékeztek a Midnight Star nevet viselő medálra. Azt gondoltam, mintát rajzolok hozzá, ám gyanús volt nekem az abban felhasznált 11-es kása.
Igazam volt, ezzel az aranyló színű Toho kásával nem lehetett megfűzni ugyanolyanra, mivel a Toho csöppet nagyobb!
Nem tudom hány visszabontás, újrakezdés után meglett a megfelelő szemszám!

Közben ő is szettesedni akart, ám csak 12-es rivolit kaptam ilyen színben 14-es helyett... így rögtön átkombináltam a mintát, hogy erre is jó legyen! Így lett egy gyűrűm is :)



13 megjegyzés:

gabi írta...

Ez nagyon szép lett!

Piky73 írta...

Fantasztikusak lettek!!!

BéKata írta...

Ez gyönyörű lett!!! Büszkén viselném!! :-)))

Unknown írta...

Gyönyörűséges!

Tiszi írta...

Tyűű! És még láncot is fűztél hozzá! :) Ügyes vagy!

Csilla írta...

Egyszerűen félelmetes amit művelsz!Profizmus!
Annyira szépek,bárcsak ilyen ügyes lennék!

Unknown írta...

Egyet értek az előttem szólóval, Csillával. Tuti vagy!

ireneli írta...

Es bellísimo el conjunto!!! saludos.

MARITINA írta...

Precioso

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Varázslatosan szép!!

Hobbi-Tünde írta...

Gyönyörűszép lett!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Hűűű! Nagyon gyönyörűséges! :) Nagyon ügyi vagy!
Gratula! :)

kandy írta...

Ez nagyon édes!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...