2009. okt. 18.

Susan és Lilaruhás Hölgy

Vadiúj bogyóka, Vezsuzsi nyomában iparkodva :) Ezért lett a neve Susan! Csöppet emlékeztet a Bertalan bogyóra, de mégsem, nagyobb gyöngyikből készült.

8mm-es csiszoltak az alap, 4mm-es csiszikkel és 11-es, 15-ös kásákkal díszítve.
Majd lánc lesz, de muszáj volt megmutatnom :)))


Ez a lila kő már jó régóta ott figyelt a dobozban, most egy csiszolt gyöngyös keretet kapott, szoknyával:



Nem tudom egyébként, miért kerül a kezembe mindig lila, pedig nincs is lila holmim...

És mielőtt elfelejtem, játékra jelentkeztem Elinánál, kukkants be hozzá Te is!

12 megjegyzés:

Tiszi írta...

Nagyon tetszik ez a lilaköves szoknyás medál. :) Majd jól megnézhetem élőben is? :D

gabi írta...

Klassz a bogyó és a befoglalás is !

kandy írta...

A bogyó halálos, a nyaki meg kis szép!

ireneli írta...

Fantástico!!!

Teca írta...

Nagyon husi a bogyeszod!
A medálod is tetszik!

vezsuzsi írta...

köszi :))))

Ági mama írta...

Hú nagyon klassz lett mind a kettő!!!

Piky73 írta...

Ragyogóak!

POÉ írta...

Jaj,de nagyon szépek !!!

Unknown írta...

Nagyon csini-bini!

Szilmarilla írta...

Nagyon szépek lettek! Én is szeretem a lilát! (pedig nekem sincs lila blúzom!) Lehet, hogy most beszerzek!
Ügyes a bogyód és a befoglalás is!

Vervian írta...

Szuper a bogyó és medál! Nagyok szépek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...