2013. aug. 6.

Júliusi fülbevalók: bagoly, kicsi és hosszú

Még mindig elaprózom magam, hiába nyár, itthon vannak a gyerekek, jövünk-megyünk, sok a tennivaló is.
Kedvenceim most mégis ezek a hóbaglyok:


Aztán kipróbáltam egy bedugós fülbevalót, Beánál láttam egy jópofa mintát, abban oldalt fúrt lencsék voltak alul, de nekem nem volt kéznél elegendő, így egyszerű kása-szirmokat kapott:


Én fülbevalót se hordok, sajnos beforrt az egyik lyuk; most egy ilyen hosszú minta kipróbálására vetemedtem mégis. Neisz Piros mintája, a lógicák felfüggesztésén variáltam kicsit, mert szanaszét álltak máskülönben:


4 megjegyzés:

bea.demko írta...

Nagyon aranyos a kása szirmos "lencsevirág" is. Köszönöm, hogy hivatkoztál a mintámra.

Peikkonen írta...

The owls are just too cute!

Névtelen írta...

I love the owls!

Schnappy írta...

Ó de édesek ezek a baglyok!!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...