2011. okt. 2.

Játék - számadás

Nem szépítem, a végére elmaradtam... besűrűsödtek a programok, tennivalók is.
Nem fogom utólag pótolni a kimaradt napokat, az értékelést viszont elkészítem.

Először is nagy kihívás volt számomra ez a fajta rendszeresség! Korábban a tervezésnél is írtam, hogy ez nekem nagyon nehezen megy. Most is beigazolódott, bár önmagamhoz képest igazán kitartó voltam :)

A feladatok tetszettek, jó volt több szempontból végiggondolni egy-egy évszakot. Jó volt visszanézni saját műveimet is, amikor keresgélni kellett ezt-azt. Mindig rohanok, sokszor nem állok meg arra sem, hogy gyönyörködjek az elkészült ékszerekben, mert már kapok a következőhöz... és ez nem jó így.

A hétvégékkel mindig gondban voltam, egyrészt vágytam rá, hogy kipróbáljam a szükséges újakat, másrészt pont ilyenkor nem volt rá lehetőségem. A nyár végi alkotói válságom leküzdéséhez viszont ez a játék is segítségemre volt, talán pont emiatt a feszültség miatt! A héten már kedvet kaptam medált fűzni, sőt, a tegnapi tanfolyamon annyira megtetszett az egyik tanítványom színösszeállítása, hogy újra vettem gyöngyöt is! Nem pedig fonalat... :D

Köszönöm Vegazusnak, hogy kitalálta a feladványokat, köszönöm mindenkinek, aki követte a játék lépéseit!
Örülnék, ha ti is megírnátok, hogy tetszett a játék, szabad kritizálni is, ha hiányérzet maradt itt-ott :)

5 megjegyzés:

horimarika írta...

Én szerettem ezeket a bejegyzéseket! Bevallom, szinte mindig átgondoltam, hogy én mit is írnék az adott évszakról, témáról. Azt hiszem, sokkal ügyesebb voltál, mint én lennék!

Vegazus írta...

Nagyon örülök, hogy hasznosnak érezted a játékot! Köszönöm hogy velünk játszottál Te is! :)

Sturo írta...

Horimarika jól megfogalmazta: én is gondolkodtam, nem vágnék bele.
Jutka

Mia írta...

nekem is nagyon tetszett a játék, és a bejegyzéseid is!!! Mindig lestem, mi történt a következő napon... Akárcsak Horimarika, én is filóztam is kicsit mindig, és bizony néha bizonytalankodtam. Szerintem is ügyes voltál! (Alig várom a következő hasonló játékot, ha lehetne, magam is résztvennék majd rajta! ;)

Unknown írta...

Örülök, hogy kitartottál! Ez volt neked a feladat, nem az új kitalálása, hisz olyan kreatív vagy.
Néha kell ilyen feladat, hogy rátaláljunk igazi önmagunkra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...