2010. aug. 26.

Táska és hering

Volt még néhány elmaradásom rendelések terén, például egyik Cyrene bogyós fülbevalóhoz karkötő. Nem volt konkrét megkötés, így izgulok, elnyeri-e a megrendelő tetszését? Nekem nagyon tetszik, már rég szerettem volna hasonlót fűzni, és tervezem, hogy más színben is elkészítem!


Az alábbi karkötő már megvolt, színben hozzáillő táska-fülbevalót kértek hozzá:

Fülbevaló mintája: Audrey

Most újra "szabad" lettem, legalábbis megrendelés nem köti meg a kezemet. Szeretnék tudatosabban, saját koncepció szerint "építkezni", remélem, sikerül megvalósítani, amit tervezek :)

4 megjegyzés:

Piky73 írta...

Szerintem megrendelőid maximálisan meg lehetnek elégedve az elkészíült ékszerekkel :) Annyira szépek lettek!

Tiszi írta...

A karkötő nálam is listán van egy jó ideje. Egyszer csak meg lesz fűzve. A tiednek nagyon tetszenek a színei!

Gabriela Swoboda írta...

Wonderful Herringbone indeed.

LUCY írta...

Unos trabajos bellisimos...felicidades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...