2010. jan. 16.

100.000!

A férjem vette észre, hogy hamarosan 100.000-re fordul a látogatottsági mutatóm!
2009.március 9-én tettem fel, a blogom akkor már majd' egy éve üzemelt; vagyis a tényleges látogatók száma ennél több!

Köszönöm nektek, sokat jelent nekem, hogy ezzel is elismeritek munkámat!

Ezúttal nem nyereményjátékot hirdetek, inkább közös ajándékozásra hívlak titeket, így Ti is dolgoztok :)

Téma: a tavasz -hiszen mindjárt itt van, nemigaz?
Egy képet is kerestem hozzá, ihletésül.
Nem kötelező ezekkel a színekkel alkotni!


Szabályok:
1. Hagyj egy kommentet, amennyiben szeretnél részt venni a játékban! Nem csak gyöngyfűzőket várok, szerintem annál izgalmasabb, minél többféle technikával készülnek ajándékok!
Jelentkezni 2 hétig, január 30-ig lehet!
2. Az oldaladon említsd meg, hogy részt veszel a játékban!
3. Írd meg nekem e-mailben (crispy80@gmail.com) a postacímedet, hogy megadhassam majd annak, aki Neked ajándékot fog küldeni!

Január 30-án a jelentkezőket véletlenszerűen "összerendezem", majd mindenkinek megírom, kinek fog ajándékot készíteni a tavasz jegyében. Az tehát titok marad, kitől fogsz ajándékot kapni!!!

4. Az ajándék elkészítési határideje: 2010. február 28. vagyis egy hónap. Ha kész, küldd el annak, akinek készítetted, és várd azt, amit Te kapsz majd!

Ha bármi közbejön ez idő alatt, ami miatt nem tudod a vállalásodat betartani, jelezd nekem, és újratervezem az ajándékozási listát!

36 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia
Nagyon jo ötlet és részt is veszek benne.Jelentkezem

Panka gyöngye írta...

Gratulálok a sok látogatódhoz.Én is voltam jó néhányszor,és a jövőben is jönni fogok:)))A játékra sajnos nem tudok jelentkezni,mert tegnap jelentkeztem a stafétajátékra,aztán nem szeretném túl vállalni magam.(
Biztos sok jelentkező lesz,sok sikert kívánok:)

Christina írta...

Szia!
Először is gratulálok a látogatóid számához, és kívánok még sokszor ennyit!
Jelentkeznék én is! Küldtem is az e-mailt!

E írta...

Én is szeretnék gratulálni neked, nagyon népszerű a blogod, egyébiránt pedig játszani is szeretnék! Szép napot!

Éci

kirszti írta...

Eddig csak lopva figyeltem a blogodat, de most megragadom az alkalmat, hogy elmondjam, mennyire szeretem a munkáidat és gratulálok a sok látogatóhoz. És persze szeretnék beszállni a játékba :)

Ági írta...

100.000..az már igen :) szépek a munkáid :) játszani is szeretnék :)jól hangzik ez a játék :)

Méri írta...

Gratulálok,és jelentkeznék a játékra!

Andrea írta...

Szia! Érdekes ez az új játék, nagyon tetszik! Szívesen játszanék én is veletek!

Névtelen írta...

Szia!
uuuj, amint megláttam, már tudtam is, mit készítek! Szeretnék jelentkezni! :)
(www.cutiehandmade.wordpress.com)
Nóri

Agh Monika írta...

Gratulálok,és jelentkeznék a játékra!Csak így tovább!

Anikó írta...

Szia Kriszta!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra:-).

Magdi írta...

Én is rendszeres látogatód vagyok és sokat tanultam Tőled! Első fűzésemben is segítettél ami a Szultán bogyó volt és annak is már lassan két éve! Gratulálok és természetesen jelentkezem a játékra!
További sok sikert!

SzOdi írta...

Szia!
Gratulálok a sok látogatódhoz, én nemrég nyitottam blogocskát szivesen játszom, ha lehet, irok e-mailt! Szia

Kaszilva írta...

Kedves Kriszta!

Gratulálok a játék ötletéhez, és persze a sok szép munkádhoz is!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra!
Kaszilva
http://kaszilva.blogspot.com

Cheeks írta...

Szia!

Szeretnék én is részt venni :)

Már nagyon várom a tavszt :D

Cirelin írta...

Nagyon jó ötlet ez a játék, de én azt hiszem majd csak a következőbe szállok be, amikor lesz ilyen, majd figyelek. Még nagyon kezdő vagyok gyöngyözésben, de mindenkinek sok sikert! :) Majd figyelem a blogokat, hogy miket alkottok, hogy abból is tanulhassak. :)

Virág írta...

Szia! Gratulálok, és szeretnék jelentkezni a játékra.

Timi írta...

Várjuk együtt a tavaszt! Én is szeretnék jelentkezni a játékra! :)

εїз Dominika εїз írta...

Szia!
Véletlenül bukkantam a blogodra, és el kell mondanom, hogy nagyon tetszenek az alkotásaid, rendkívűl kreatívak és egyediek!
Én is szeretnék jelentekzni a tavaszváró játékra!
További szép napot! : )

Csipcsilla írta...

Szeretnék én is jelentkezni, mert ajándékot készíteni és adni JÓÓÓ!

Gratulálok a sok olvasóhoz, azt hiszem én is csatlakozom hozzájuk és jövök később is leskelődni:-))

Zsuzska írta...

Sziasztok!

Szeretnék én is csatlakozni!
...és akkor most vad gyakorlásba kezdek :)!

Unknown írta...

Kihagyhatatlan. Kriszta, veled ne játszanék? Köszi az ajánlatot, már én is tudom, mit fogok készíteni...

KicsiKató írta...

Szia!

De jó ötlet! akkor én máris jelentkeznék nemgyöngyösként (csak aztán ne utáljon, aki tőlem kap csomagot...:)))

Ildina írta...

Szia!
Gratulálok a látogatóid számához!
Jelentkeznék én is a játékba :)

[csé:jé] írta...

Gratulálok a sok látogatóhoz és a szép ékszerekhez! Szeretnék én is részt venni a játékban!

petitange írta...

Örömmel részt vennék én is a játékodban! Nagyon nagyon tetszik az ötlet és természetesen a blogod is!

S.Kriszti írta...

Szia Kriszti!

Gratulálok az olvasottságodhoz, és szeretnék én is csatlakozni a játékhoz.
Én se gyöngyfűzéssel próbálkoznék :)

Cimbilimbi írta...

Kedves Kriszta! Gratula a blog olvasottsághoz, én is rendszeresen bekukkantok hozzád!
Örömmel veszek részt a játékban.

Benkóné Meggyesi Beáta írta...

Beahobbi
Szia Manó! Nagyon jó ötlet ez a játék, én is szeretnék részt venni benne. Köszi Bea

Edige írta...

Szia!
Én is jelentkeznék játszani, habár "csak" varrott vagy hímzett ajándékkal szolgálhatok majd...

Dudit írta...

Szia,

Szeretnék én is jelentkezni a játékra!

Gabriella írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra!

Dzsu írta...

Szia, grat a sok látogatódhoz:)
Nagyon tetszik a játékod, ez remek ötlet, így mindenki törheti a fejét és várhatja a postást.
Jelentkeznék én is.

Lilla írta...

Gratulálok a sok-sok látogatóhoz!
Szuper a meghírdetett játék, ezúton neveznék!

Anikó írta...

Szia!
Gratulálok a sok látogatóhoz!
Nagyon jó ötlet :] . Szeretnék jelentkezni a játékra.

ANGEL'S BEAD írta...

Jo ötlet,én is szerétnék játszani!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...