2009. jan. 14.

Peyote hatszög

Megint úgy jártam, hogy megfűztem egy mintát, és közben beindultak a kerekek... az eredetit is felteszem majd, ha elkészül a nyaklánc ;) Most csak a kétoldalú peyote-hatszöget mutatom meg belőle, meg a hozzá készült rajzot; hátha más is kedvet kap az elkészítéséhez ;)

Eszembe jutott az is, hogy régebben azt írtam, nem lesz kedvencem a peyote, mert egyhangú; ezennel visszavonom ezt az állítást, én annyira izgultam, hogy mutat majd a végeredmény, hogy az ebédet is későn tettem oda... :)




Kattints rá a nagyobb mérethez!

17 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon tetszik! és köszi a mintát!!!

Panka írta...

Kriszta!
Köszi a mintát, szerintem nekivágunk a hétvégén a lányokkal, ok?

Berjo írta...

Köszi, nagyon tetszik, majd jövök nézni a nyakláncot is!!

Arduinna írta...

Köszi szépen!!!!!! szuper minta!!!!

Zsuzsi írta...

Nagyon csini! És köszi a mintát!

Liza írta...

Nagyon szép! Köszi, hogy megosztod velünk a mintát!

Eveline írta...

Danke! Thank you for the wonderfull pattern!

Eveline

Alyas írta...

Merci pour ce schéma !
J'aime beaucoup !
Bises

Névtelen írta...

Thank you very much !
Lolo60 - FRANCIA

Tiszi írta...

Köszi Kriszta. :) Nekem is tetszik ez a minta. :)

Kata írta...

Köszönöm szépen a mintát!!!!!!!!!! :D

http://nathe1972perles.canalblog.com írta...

magnifique merci pour le schéma !

Anna írta...

Szia Kriszta!
Köszönöm a mintát. Neki is estem, a képet megtalálod a vendégkönyvedben!

Tímea írta...

Köszönöm a mintát, nagyon jó volt fűzni, bár ahová szántam nem akar sohasem elkészülni

abvm írta...

Thanks !!!

choquelicot írta...

thank you

morgadibou írta...

Merci beaucoup, joli blog!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...